dinsdag 30 maart 2010

Op plattelandsklas!















































































Na een drukke dag en wat computerproblemen zijn we hier dan toch. Onze avonturen in Sint- Jan, deel 1. Veel leesgenot!
Groet
meester Herwig

Toen we aankwamen mochten we meteen uitpakken. Het was lekker eten. ’s Middags zijn we gaan ponyrijden. Het was te gek! ChloĆ« Termote
We kwamen aan en we zagen super veel luxe. Eerst hebben we uitgepakt en dan zijn we meteen gaan fietsen. We kregen veel uitleg. In 1 woord het was super! Maar nu moet ik gaan eten. Daaaaag! Phoebe Vandebuerie

Het was een leuke namiddag. Eerst paardrijden en dan een warme douche! Ik was geschrokken toen Marlies kletsnat terugkwam… haar kajakmeester had haar in het water geduwd. Hopelijk gebeurt dat niet bij mij. Muriel Guillaume

We kwamen aan in Sint-Jan. We moesten onze helm en fluojas nemen en klaarstaan. We mochten zelf een fiets kiezen. Het was heel leuk. Naoufal Ellouzati

We kwamen aan in ons nederig stulpje. Iedereen ging naar de kamer en verkende alle luxe! Toen we klaar waren gingen we fietsen. We kregen veel boeiende informatie. Olivier Janart

Vandaag in de middag gingen we naar de fruitboer. Hij had een hondje dat Bob noemde. De boer leidde ons rond. Toen we naar binnen gingen dronken we appelsap en aten we een koek. Het was heel leuk. Albrim Shala

De eerste namiddag was zeer leuk bij de fruitboer. We kregen appelsap (zelf gemaakt) en een lekker koekje. We kregen ook bezoek van het hondje Bob. Henri Hauspy

In de namiddag hebben we paard gereden. Eerst was het een beetje eng maar het ging snel over. Na het paardrijden zat ik in de kamer een liedje te schrijven. Het is tot nu toe leuk. Ik mis mijn mama en zus! Anita