maandag 26 maart 2018

PLK 2018 maandagavond + verslag

Enkele fragmenten uit het dagboek van de kinderen:


We gingen gaan douchen en dan heb ik gevoetbald. Het was 5a tegen 5b. Wij zijn gewonnen.
Pierre-Eugène

Vandaag zijn we gaan mountainbiken. Het was lastig maar keitof! We waren met acht. Héléna, Maud, Victor, Maxime, Darcio, Maura, Adhémar en ik.
Ima

Onze namiddag was echt super! Toen we terug kwamen van het vlasmuseum (lees vlasbedrijf) hebben we gedoucht. Ik heb voor het eerst gevoetbald, want dat vond ik eerst niet leuk maar nu wel. Het fietsen was ook leuk in zo’n mooie omgeving. Daarna aten we spaghetti.
Ilias

Voor het eten hebben we ons nog snel gedoucht en dan hadden we vrije tijd. We voetbalden A tegen B. Klas 5B was gewonnen met 5-2. Meester Cedric heeft drie keer gescoord, Alexis 1 en P-E 1 keer.
Alexis

In het vlasbedrijf konden we de machines zien werken. Er stonden schermen voor om het veilig te maken. Deze avond aten we spaghetti maar die van mama vind ik lekkerder.
Raf

We bezochten een vlasbedrijf met de fiets en met onze klas 5b hebben we gevoetbald. We zijn gewonnen, tof hè.
Ayoub